Знову про газ...


Знову про газ...

У понеділок та у вівторок до редакції зверталися спантеличені читачі, які не могли зателефонувати в контакт-центр «Чернігівгазу» та передати покази газових лічильників. Також людей турбувало питання високої комісії за оплату квитанцій. Зокрема, в Ощадбанку нині «здирають» 7 гривень.

«Деснянка» вирішила розібратися, у чому ж проблема та звернулася у прес-центр ПАТ «Чернігівгаз».

– Згідно з новим кодексом газорозподільних систем споживач зобов’язаний щомісяця, станом на перше число, самостійно фіксувати показання приладу обліку газу і надавати інформацію газорозподільній компанії, – повідомила фахівець із зв’язків з громадськістю Наталія Свириденко. – Аби зафіксовані дані правильно відобразились у платіжці, їх треба передавати якомога оперативніше – з 1-го по 5-те число. Якщо ми отримаємо фактичні показання раніше, наприклад 25-го числа, то система автоматично нарахує споживання газу за 5 або 6 днів – тобто до 30-го або 31-го числа. Телефонувати потрібно до контакт-центру за номером (0462) 61-62-04­ або (0462) 61-63-04. Для жителів районів код для стаціонарних телефонів (022), а для дзвінків з мобільного код (0462). Але наразі телефонні лінії перенавантажені. Тому люди й не можуть до нас зателефонувати. Якщо контакт-центр відразу не відповів, наберіться терпіння, почекайте і не кладіть слухавку. Як тільки лінія звільниться, оператор одразу підхопить ваш дзвінок. У іншому разі громадяни можуть сплатити за газ за допомогою абонентських книжок, розрахувавши суму самостійно і вписавши її у квитанцію. Якщо ви оплачуєте послугу в банку, обов’язково скажіть, за скільки кубів і яку суму сплачуєте. Нагадуємо, що, крім телефону, покази лічильника можна передати і через «Особистий кабінет» на сайті 104.ua. Для цього треба зареєструватися або увійти до кабінету, якщо споживач уже зареєстрований. Нині майже в усіх є електронні скриньки, тож передати дані через Інтернет зовсім нескладно. Наш імейл – contact@cn.104.ua. Звичайно, літні люди менш обізнані з технікою, але діти можуть допомогти батькам. Адже не раз у нас траплялися випадки, коли бабусі стояли у чергах із своїми квитанціями та платіжками сина чи дочки.

Стосовно розміру комісії пані Наталія не дала чіткої відповіді.

– Наразі відбуваються перемовини з банками і поштою щодо зменшення плати за транзакцію. Сподіватимемося, що врешті вдасться домовитися. Зекономити кошти можна, користуючись «Особистим кабінетом» на нашому сайті 104.ua або інтернет-банкінгом – «Приват-24» чи послугами віртуальних платіжних систем, наприклад, Portmone, iPay, – розповіла Наталія Свириденко.

Тож, поки тривають переговори, споживачі сплачуватимуть 7 гривень.

Автор: Олеся ГОРДІЄНКО

Регион: 
Чернигов и область
Знову про газ...