Краще погано їхати, ніж добре йти пішки: в Чернігові з’явилась нова транспортна схема перевезення пасажирів


Краще погано їхати, ніж добре йти пішки: в Чернігові з’явилась нова транспортна схема перевезення пасажирів

Інформація про появу нової схеми руху автобусів по Чернігову дещо збентежила жителів міста. В одних це повідомлення викликало задоволення, інші пропонованою схемою не зовсім вдоволені. Втім, як запевнили профільний заступник міського голови Олександр Кириченко та начальник Управління транспорту міської ради Олександр Бєльський, нова схема ніскільки не гірша старої, і має задовольнити всіх містян, оскільки складалась нова схема з урахуванням всіх пропозицій та побажань жителів Чернігова. Втім, спробуємо розібратися всі разом. Насамперед, зазначимо, що  більшість автобусних маршрутів залишаються незмінними. За пропозицією міської ради так звані «дачні маршрути» у міській раді пропонують зробити сезонними. Тобто  на озимовий період припинити сполучення між дачами та містом, або ж якимось чином удосконалити це сполучення. Під знаком запитання перебуває наболілий маршрут №12, котрий взагалі хотіли ліквідувати. Та обставини складаються так, що в даний час цього робити не можна, аж допоки не буде закуплено нові тролейбуси, котрими буде замінено застарілі автобуси. Такою ж самою виглядає і ситуація з маршрутом №21, який планується скасувати після того, як з’являться нові тролейбуси. В новій транспортній схемі також передбачено об’єднання маршрутів №25 та №31. По вказаних  маршрутах, котрі обслуговували чергнігівців,   відтепер буде їздити приблизно 18 автобусів середньої пасажировмістимості.  Цей маршрут буде розподілено між кількома пасажирськими перевізниками. Таке ж  об’єднання чекає на маршрути 26 та 32. Накажуть «довго жити» маршрути №28, №34 та №38 – їх взагалі ліквідовують. І як тільки буде прийнято остаточне рішення про затвердження нової транспортної схеми міста – відразу буде оголошено конкурс для перевізників. Щодо тролейбусних перевезень  - то тут зміни майже не торкнуться жодного з маршрутів. З’являться лише деякі поправки.

Так, тролейбусний маршрут №5 матиме кінцеву зупинку на залізничному вокзалі (раніше кінцева була  Подусівка). Продовжать до «Сіверянки» маршрут №10,  а тролейбус №6 спрямують через вул. Малясова. Чекає на своє вирішення тролейбусний маршрут №9. Чиновники обіцяють його відновити, як тільки буде придбано  нові тролейбуси, бо на даний час просто не вистачає рухомого складу, аби  забезпечити  нормальне функціонування «дев’ятки». Нова транспортна мережа також передбачає відкриття двох нових тролейбусних маршрутів. Це будуть маршрути №11 та №12. Так, до кінця червня нинішнього  року по всьому маршруту №11 буде випробувано нову тролейбусну лінію, а згодом у липні місяці на цій лінії з’являться і тролейбуси.Цей маршрут пролягатиме  від вул. Незалежності до Бобровиці. І для уточнення. Нині Чернігівське тролейбусне управління має 66 тролейбусів, а для того, щоб охопити всі маршрути нової транспортної  схеми,  необхідно мати  82 одиниці рухомого складу. Втім, чернігівці раді будь-якій схемі, вони переважною більшістю вважають , що краще погано їхати, аніж добре йти пішки. Але погано їхати ніхто не буде – влада Чернігова запевняє, що все буде добре.

Регион: 
Чернигов и область
Краще погано їхати, ніж добре йти пішки: в Чернігові з’явилась нова транспортна схема перевезення пасажирів